kalas

Var ett tag sen jag skrev men har inte hänt så mycket. Jag har varit trött, fattar inte hur jag kan vara så trött hela tiden. Funderar nästan på o gå och kolla om jag har järnbrist eller något. Eller vad är det som är så populärt att äta nu, typ rosenrot? Det ska man väl bli pigg av? Men är lite skeptisk faktiskt.

Igår ringde vi till uppfödaren och sa att vi var oroliga för att Wilma inte åt något i buren. Men han trodde inte vi behövde vara oroliga. Han sa att hon är inte så dum att hon svälter ihjäl sig, blir hon tillräckligt hungrig så kommer hon äta och att vi kan ge henne lite mindre välling på morgonen. Så idag fick hon inte så mycket, men hon har inte ätit något i buren ännu men förr eller senare gör hon väl det.

Jonas familj var här idag och firade Jonas. Vi har ätit smörgåstårta och daimtårta.
Wilma brydde sig inte om  att det kom nya människor hit, hon var lika sällskaplig för det och hälsade gärna på dem. Det är ju bra att hon inte är rädd av sig.

Ska beställa lite pärlor från elises pärlatelje och något trevligt julmönster. Det är snart jul, tiden går alldeles för fort.  


Kommentarer
Postat av: Diana

Tack!! =) Jag är 21! =) Nej, vad roligt! Då finns det hopp för mig om en jako alltså! :) Köpte ni henne av en uppfödare eller? Kram

2008-09-28 @ 20:30:25
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0