trött

Kom nyss hem och är så trött i huvudet. Har varit på personal-möte, och det blir väldigt mycket prat hit och dit samtidigt från olika håll. Vet inte om vi kom fram till något vettigt :P Tog bussen till jobbet och den var försenad, irriterande. Så jag kom ca tio minuter försent, men vi börjar ändå mötena med att äta så det gjorde väl inte så mycket. Men känns lite dumt ändå.

Tänkte att jag ska träna ju-jutsu ikväll. Hoppade över förra träningen för jag var förkyld, men nu känner jag mig inte förkyld längre, nyser lite då och då bara.  Så tror inte det spelar någon roll om jag tränar nu.I

Igår träffade jag Fia. För en gångs skull var vi lediga samtidigt. Annars har vi väldigt dålig timing med våra scheman, den ena slutar jobba när den andra börjar och aldrig ledig på samma dag. Trevligt, trevligt. 

Undra om jag ska ta och städa lite nu, eller pärla, eller lägga mig ner och ta en liten tupplur. ole dole doff... 
ja, får se vad det blir.
 


Kommentarer
Postat av: spiderchick

ta en tupplur! =)

2008-09-03 @ 17:37:42
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0