Wilma



Idag har jag varit ledig. Inte gjort så mycket egentligen.
Förstår inte hur jag kan vara så trött när jag har haft sovmorgon i två dagar, eller är det det som felet kanske?
Fia var här, kul att träffas! Vi spelade worms på datorn, det var längesen, men det var inget ljud. Måste fixa det.

Nu är det väl dags för Wilma att få sin välling.
Hon tror tydligen att meningen med äpple och päron är att dela det i så många små delar som möjligt och slänga runt omkring sig. Nu sitter hon och dissikerar en brocoli bit. Men har inte sett henne äta inne i sin bur ännu. Har inte gett henne så mycket utanför buren, mest lite fruktbitar. Kanske inte ska göra det heller, så hon förstår att hon ska äta i buren? Har inte sett henne dricka något vatten heller, men det måste hon ju ha gjort för annars skulle hon väl inte vara så pigg som hon är. Jag erbjöd henne vatten förut men hon ville inte ha, skulle hon varit törstig borde hon ju druckit. Hmm, får hålla koll på henne.
Duschade henne med blomsprutan idag på morgonen. Hon verkade inte så förtjust i det, men tror hon är van. Har för mig att uppfödaren sa att de hade gjort det.

Imorgon är det personalmöte.

Nu är det vällingdags och kanske sovdags.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ååååh, vilken fin Wilma! Jag älskar Grå jakos!

2008-09-24 @ 10:06:55
URL: http://babyhasatemper.blogg.se/
Postat av: Diana

Otroligt fin! Kulle ocks vilja ha en jacko, men vi har hund... Kanske är omöjligt då? Besök gärna min blogg :)

2008-09-24 @ 10:18:00
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0