Stenladan

Så är det redan måndag igen, visserligen ledig idag. Igår gjorde jag ingenting vettigt alls, kanske kan förklaras med att vi var ute i lördags så jag kände mig seg igår. 
Ricke var här i lördags, jag jobbade visserligen till 21.30, men jonas och han hade väl trevligt. När jag kom hem så var det bara att hänga på dem =). Jag var så förståndig så jag stoppade i mig en macka iaf innan vi gick till stenladan. Nära och bra till stenladan. Ricke var väldigt underhållande =) Tog sin lilla tid att ta sig till stenladan, inte för att det är långt att gå, utan för att det blev en massa omvägar. Var inte så jätte mycket folk på stenladan men det var rätt okej ändå. Men vi var där inte så länge. Tog lite tid att ta sig hem med, men roligt va de. Så de blev sent i säng på lördag och sovmorgon på söndag. Förkyld blev jag med.
Tyvärr är ju min kamera på lagning så kunde inte ta några kort. Tog nåt kort med mobilen men nu är minnet fullt på den. Så nu måste jag leta upp cdn och det så jag kan lägga in bilderna på datorn. Vet inte var jag gjort av cdn. Men någonstans är den ju säkert....frågan är ju bara var 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0