Grillfest i Älmhult

Igår åkte jag till Älmhult. Jag var bjuden på grillfest. Julle var så snäll och mötte mig vid busshållsplatsen. Annars hade jag aldrig hittat hem till dem. Så varmt och skönt det var igår! Sommarvärme, härligt =)
Först var vi hos Julle ett tag innan det var dags att gå vidare.
Sen så grillade vi, spelade lite kubb och var väl lite lagom sociala. Men det var trevligt, och som alltid kul att träffa Julle och Nicklas med för den delen =)

Idag har det ju inte alls varit lika fint väder. Lite tråkigt. Det blev grillat idag med för min del, men på elgrillen. Det blir gott det med. Med hemmagjord potatissallad. Inte så svårt att göra egen har vi kommit på och det är lika gott om inte godare än köpt.
Vi var på Jysk och köpte nya gardiner till köket. Men jag har inte orkat sätta upp dem ännu. Hoppas att det blir fint, tycker det är så svårt att avgöra om det blir bra eller inte förrens man verkligen ser det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0