Påskhelgen

Så har man jobbat helgen, och ska jobba imorgon med. Men sen är jag ledig en dag. Skönt. Det  blir tre dagar med storhelgs ob. Det är ju alltid trevligt, men så var jag ju sjuk några dagar med. Ingen aning om hur mycket det gör på lönen, har ju inte varit sjuk innan så jag har behövt stanna hemma. Har inte orkat räkna på det, det märker jag ändå när lönelappen kommer.

Igår när jag kom hem så hade Jonas köpt ett påskägg med godis i till mig, det var väldigt oväntat. =)
Idag efter jobbet åkte jag direkt hem till mamma. Vi åt lite påskmat och så fick jag leta ägg. Både hos mormor och mamma. Så nu har jag mycket godis!

Härligt väder har det varit med ju. Skönt att det äntligen börjar bli varmare ute.

Ska bli skönt med sovmorgon imorgon, det behöver jag.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0