Promenerat

Idag har jag varit ledig, hade egentligen tänkt göra lite nytta och städa men så blev det inte. Hade en lugn skön förmiddag. Sedan åkte jag hem till mormor och hälsade på och va där några timmar. När jag kom hem igen tog Fia och jag en lång skön promenad. Kul att träffas och så härligt väder.
Ligger fullt med fågelfjädrar här så det behövs verkligen dammsugas men tror jag sparar det nöjet tills imorgon.  Undrar just hur länge Wilma ska rugga, så många fjädrar som hon har tappat känns det som hon borde bytt ut alla för längesen.


Wilma fortsätter putsa fjädern trots att den har ramlat av.
Hon brukar göra så ibland. Varför vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Kinn

nä men oj då söt! jag vill också ha en fågel! ^^



Sv: jo de lär bli mycket glass och jordgubbar i sommar! :)

2009-04-27 @ 11:57:02
URL: http://tyget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0