Vad kommer komma upp först?



Idag fick jag för mig att jag skulle plantera någonting på balkongen i våra balkong lådor. Förra våren köpte jonas lite olika frö som han sa att han skulle så, men det blev aldrig av. Så de tog jag och sådde idag. Dock vet jag inte om det ultimata stället är balkonglådor. Sen är inte jag så duktig på sånt där heller. Hoppas inte det blir för kallt på natten så att mina stackars frön slipper frysa. Blir spännande att se om det kommer upp någonting.
Det jag sådde var, ärtor, dill, mejram, gräslök, Oregano och paprika. Sedan smörgåskrasse med men det ska ju vara inomhus.


Förhoppningsvis syns det något grönt här om några veckor.

Ikväll har vi varit och spelat biljard. Jag är verkligen inte bra på det men det är kul iallafall. Jag har iaf blivit bättre på det om man jämför mot de första gångerna jag spelade. Tur är väl det för då träffade jag knappt den vita bollen ;)  Nu träffar jag ju den åtminstone =)


Kommentarer
Postat av: annsan_s

Den var skitskoj hahahahahahahaha. Vilken fin blogg du har, kan vi följa varann ?

2009-04-21 @ 22:54:49
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Siw

Vill också så lite men som vanligt kommer man inte till skott utan när man väl tänker göra det så är det för sent .. Balkonglådor går alldeles utmärkt .. Kompisen hade Jordgubbsplantor i balkonglådor och det gick alldeles utmärkt ..

2009-04-24 @ 13:24:19
URL: http://www.tankspridd.bloggagratis.se
Postat av: pampam

Mysigt med egen plantering. När vi har bott här har jag tänkt varje år att jag ska plantera lite diverse saker men det har aldrig blivit av, men hoppas på att det blir av när vi bo i huset. Vill dona i trädgården också men det blir inte så mycket av det förrän tidigast nästa år.

2009-04-24 @ 17:54:43
URL: http://pampam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0