Karl-Oscar dagarna

Så har det varit Karl-Oscar dagarna i Växjö. Lite kul när det händer något här med ju. Så igår var vi först nere på stan en liten runda och kollade lite. Hittade inget särskilt.
Sedan åkte vi ner en runda till på kvällen, det var rix fm festival, så vi tittade och lyssnade. Jag tyckte BWO och Velvet var bäst av de jag hörde igår.

Idag var jag nere med Fia på stan en runda och fikade. Mysigt. Efter vi hade varit på stan följde jag med henne hem. Hon hade satt upp väldigt fina tavlor i hallen. Hon hade framkallat motiven från två av "Twilight" böckerna. Schackpjäsen och blomman. Det var jättefint! Men iaf var hon rädd att de skulle ramlna ner för det var stora tavlor, och hon trodde att det egentligen borde borras. Så jag sa hon kunde få låna vår borr. Av någon konstig anledning slutade det med att jag skulle borra två hål i hennes hall, hur hon nu vågade låta mig borra vet jag inte. Jag har aldrig borrat förrut. Men det gick inte så bra, det var betongvägg och jag tror vår borr var för dålig för det. Vi gjorde ett hål på några millimeter sen var det tvärstopp. Tror man behöver någon annan borr för betongväggar kanske. Jag kan inte sånt där. Väggen ramlade iaf inte ner och inget annat hemskt hände heller, så det är jag nöjd med ändå ;)

Ikväll var Jonas och jag nere på stan igen och lyssnade på Melody club. De var bra. Efter det gick vi och köpte våffla av min bror, han stog där nere vid ett tält med några andra och sålde kaffe och våffla. Det var gott. Jag träffade Lovisa med. Första gången jag träffar dem sedan de förlovade sig, så nu fick jag äntligen se ringarna =) Så fina =)

Nu ska jag o Jonas ha korsordstävling. Det är kul för jag blir alltid klar först och vinner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0