Tränat

*gäsp* är trött. Men är väl inte läggdags riktigt ännu. Får se om jag kan sova sen.

Skickade ett sms till en kompis förut idag, skulle bara höra hur det var med henne. Det visade sig att hon var här, kick off dagar innan skolan börjar. Så hon kom förbi en liten stund innan vi skulle träna. Hon skulle också träna ikväll samtidigt som mig, så det var perfekt. Så vi hann ses en liten stund och prata lite och spela skitgubbe. =)

Så skönt att jag lyckades få Wilma intresserad av något hon får gnaga sönder. Det brukar inte vara så lätt annars. Två lite större plastpärlor och en trådrulleformad träbit på ett snöre. Så lätt brukar det inte gå att underhålla henne. Hon gör sitt bästa för att förstöra den nu, tror att hon redan lyckats gnaga bort pärlorna. Så nu tröttnar hon väl snart på det.

Fick reda på idag att Stephanie Meyer (som skrivit Twilight serien.) skrivit en bok till "genom dina ögon" och jag tror också att det ska bli film. Kollade bara väldigt snabbt så vet inte om jag har rätt. Men jag tyckte inte den boken verkade lika bra som de andra men jag måste nog läsa den ändå, kanske.

Träningen gick bra. Tror vi kan det vi ska kunna nu till graderingen. Det märker vi när vi graderar om vi blir godkända eller ej. Det var mycket folk på träningen idag, några som jag inte kände igen. Annars brukar man ha koll på de flesta tycker jag. Även om man inte känner dem så har man ändå sett dem någongång. Men det var väl längesen de tränade antar jag. Men störigt när man känner igen folk som man inte vet var man sett tidigare, var en som jag kände igen tror jag sett henne innan någon annanstans än träningen. Men kan inte komma på var.  Irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0