Krångligt


 
bild googlad

Nu har jag suttit ganska länge och försökt lära mig lite mer om min Nikon Kamera. Jag använder alltid de automatiska program som finns. Men man kan ju göra en massa olika inställningar så att det blir som man vill ha det.
Men det gick inte så bra. Tycker det var krångligt och jag vet ju inte riktigt hur bländare och slutartid och allt vad det nu är påverkar korten. Men det är väl egentligen bara att experimentera sig fram, men det krävs ju tid och tålamod. Och jag vill helst att det ska bli bra på en gång. Kanske har fastnat något, men jag få fortsätta experimentera en annan dag. Nu är jag trött. Jag kom på att Nikon har ju egna kurser som de håller, undrar om de är bra och om man skulle anmäla sig till en sån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0