Var tog de vägen...?

Var tog mina fyra veckors semester vägen? Tydligen så har jag varit ledig i fyra vecor nu, Idag är det dags att börja jobba, bara ett par timmar kvar. Detta har jag förträngt så länge som möjligt, men nu måste jag inse att min semester är slut.
Det har gått fort, men det har varit skönt, och jag tycker ändå att jag hunnit med det jag vill. Känns ju lite lättare att gå till jobbet när det regnar faktiskt, hade varit lite tråkigare om solen hade skinit. Men här är det grått och mulet ute nu.
Det blir lite mjukstart ändå för jag jobbar idag, sedan är jag ledig två dagar igen. Så det känns bra.

Jag har tänkt jag ska gå bort till Växjöhems kontor här innan jobbet och fråga var vår tapetsering tog vägen som vi beställde för ett halvårsen. Lika bra att gå bort dit för jag tror jag vill ha en annan tapet i vardagsrummet än jag valde. Det borde gå att ändra för jag misstänker att vår beställning har kommit bort. För så lång tid ska det väl inte ta... Vi var där i slutet av februari och valde tapeter. Först var vi där i december men då sa hon att det tar ett tag med alla julhelger och så, och att de skulle få ny katalog i februari. Men snart är det ju jul igen ;) Okej inte riktigt men ändå.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Siw

Håller med dig om att semestern (som vanligt) gick alldeles för fort .. Undrade också vart den egentligen tog vägen ..

2009-08-13 @ 08:09:57
URL: http://www.tankspridd.bloggagratis.se
Postat av: pampam

Det kan ta tid. Har ett par vänner som bodde hos samma hyresvärd och de skulle få något fixat i köket när de flyttade in och när de flyttade ut efter två år så var det fortfarande inte fixat, och de hade legat på dem...

2009-08-18 @ 17:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0