4-bent nattgäst

Catta ringde idag och frågade om vi kunde passa deras hund. De skulle iväg. Jag jobbar ju hela dagen imorgon men jag sa att Jonas är ju hemma och har nog inte så mycket emot om det är en hund här.
Så ikväll när vi kom hem från olofström och hade packat upp all vår packning så åkte vi och hämtade Kiara.
Hon följde med så snällt och hoppade in i bilen direkt.

Hon ska bara vara här till imån kväll. Hon gör inte stort väsen av sig, väldigt lugn och snäll så hon är väldigt lättpassad.

Jag trodde Kiara skulle vara lite mer intresserad av vår fågel. Men hon gick bara fram till Wilmas bur och nosade lite. När jag lyfte upp Kiara i jämnhöjd till Wilma så brydde hon sig inte heller, bara Wilma som burrade upp sig lite.

Vi har inte haft Wilma ute ikväll men jag tror inte det skulle vara någon fara att ta ut henne, för Kiara verkar ju inte vilja äta upp henne, eller något annat elakt heller. Men Wilma har varit väldigt nöjd med att få komma hem igen till sin stora fina bur, och inte brytt sig om att hon inte fått komma ut.(Hon har ju varit med i Olofström då har fått ha sin transport bur som är mycket mindre än hennes vanliga bur). Så nu är hon nöjd när hon har mer utrymme igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0