Är det jul snart?

Jag har inte riktigt fattat att det är jul. Snart är det redan tredje advent. Det går så fort. När jag var liten tyckte jag alltid att det var jättelång tid kvar till julafton när det blev 1:a december. Men nu bara svichar det förbi.
Ingen riktig vinter ute heller, hade det varit lite kallare och lite snö ute hade man fått lite mer julstämning.

Julklappar har jag inte ens börjat med. Eller jo, idag har jag fixat en. Bara resten kvar ;)
Har inte funderat ut vad jag ska köpa till alla. Men jag får väl ta tag i det någon dag snart, köpa till dem jag vet vad jag ska köpa för något. Så kanske jag får inspiration i affärerna och får idér vad jag ska köpa till resten med.
Alltid lika klurigt med julklappar och presenter.


Kommentarer
Postat av: Siw

Fattar inte heller att det är julafton om mindre än två veckor .. Hösten har gått alldeles för fort ..

2009-12-14 @ 19:08:00
URL: http://www.tankspridd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0