Fjärde advent


Fjärde ljuset brinner....
och nu är äntligen alla julklapparna inhandlade. Det känns skönt och de flesta är också inslagna så nu kan jag ta det lugnt och koppla av.
Helgen är redan slut, vi har inte gjort så mycket. I fredags var Erik och Lovisa, mamma och mormor här och drack lite glögg. Igår var det tänkt att ett par kompisar skulle komma hit och vi skulle laga lite mat, men tyvärr så blev de sjuka. Så det får bli en annan gång.
Både idag och igår har jag varit nere på stan och köpt de sista julklapparna. Väldigt mycket folk ute i affärerna igår! Idag var det väldigt lite folk, blev lite orolig när jag kom till stan att det var stängt eftersom jag såg så lite folk.


Kommentarer
Postat av: Pampam

Söndagar är skönt att gå på stan, då har man ju nästan stan för sig själv ;-)

2009-12-22 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0