Lite julbak

Idag har jag bakat lussekatter.


Under tiden jag gjorde det passade Jonas på att göra kola och riskakor. Det var lite oväntat, men han kan om han vill :)



Så har jag köpt två julklappar idag också. Känns skönt. För en vecka sedan hade jag inte en aning om vad jag skulle köpa till någon. Men nu så har jag kommit på till de flesta, och köpt några, så det löser sig nog i år också :)

Ikväll har vi tittat på idol, jag har inte följt det så mycket i år. Men jag gissar på att Erik vinner.
Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Siw

Ser riktigt gott ut det ni gjort .. Lussekatterna är ju så himla goda när de precis är nybakade .. Våra som vi gjorde blev dock inte så lyckade denna gången och blir nog inte mer julbak i år för min del även om man gärna hade gkjort lite mer men hinner helt enkelt inte med ..

2009-12-14 @ 19:05:44
URL: http://www.tankspridd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0