Besatt

Jag har varit helt besatt i Stephenie Meyers serie sen jag började läsa den försa boken, "Om jag kunde drömma" . Nu har jag läst ut alla tre böckerna. De är verkligen jätte bra! "rekomenderas"
Jonas sa någonting om att han aldrig sett mig så inne i en bok förrut och att det inte gick att prata med mig. Hmm.
Men det är nog sant längesen jag var så inne i en bok, var väl när jag läste Harr Potter böckerna första gången för några år sen.  Och jag är nog inte så lätt att kontakta då, jag hör inte vad folk säger till mig om de försöker prata medan jag läser en bra bok. Hade jag inte varit tvungen att jobba och äta o sånt, så hade jag lästa ut alla på tre-fyra dagar säkert.
Jonas påminde mig igår att jag borde äta lite kvällsmat, så jag la motvilligt ifrån mig boken, stoppade i mig någon macka och sen forstsatte jag läsa. Klockan var 01.00 på natten,  hur den nu hade hunnit bli det när jag läste ut boken.

Den fjärde boken kommer inte ut förrens den 12 mars. Så nu måste jag vänta. :( Tråkigt att det är sista boken med ju.

Det var en bra julklapp o present, tack Fia!

Den ska finnas på film med tror jag. Det måste jag kolla upp, men oftast blir man besviken på filmerna ändå. Men jag måste nog ändå se den =)

Kommentarer
Postat av: Sofia Friberg

Haha, varsogod! Jag blir ju glad att du tyckte om dem =) Tycker du både se filmen, det var efter den jag trodde böckerna skulle vara bra.

Kram på dej

2009-02-10 @ 16:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0