oplanerad åktur till ikea

bild googlad



Idag har jag varit ledig. På förmiddagen funderade vi på vad vi skulle hitta på idag. Jag kände mig rastlös och ville göra något. Så då bestämde vi oss för att åka till Ikea och kolla lite. Inte för att vi behövde något särskilt. Men som vanligt när man är där lyckas men ändå plocka på sig enhel del saker. Vi köpte bland annat en ny datorstol, det behövdes faktiskt, plafondlampa till vardagsrummet, ny rullgardin, stekpanna, ugnsfat, lite ljus och annat krims krams.

Har träffat Fia ikväll med, var ju längesen sist, vi promenerade bort till Netto. Sen kollade jag på hennes nya lägenhet, fin fint var det! =) Blir ju nästan lite avundsjuk, visserligen ser våra lägenheter precis likadana ut. Men vi har ett stort skrivbord med våra datorer på som tar ganska stor plats av vardagsrummet. Hade varit skönt med lite öppnare. Men det gör inget jag trivs bra här iaf. =)


Kommentarer
Postat av: Daniella

Det är alltid svårt att fara på ikea och inte komma hem med tusen saker!

2009-02-19 @ 23:02:47
URL: http://deniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0