tränat

Att träna känns faktiskt riktigt bra, känner mig på glatt humör och piggare. Synd att jag inte är så disciplinerad och gör det mer regelbundet. Det är skillnad på att gå ut en promenad, visst det blir man också piggare av. Men att bli riktigt trött (fysiskt) och svettig är ändå skillnad mot en promenad t.ex.

Har tränat ju-jutsu ikväll som ni kanske förstår. Först höll jag i mitt barnpass, sen väntade jag och tränade själv. Roligt =)


Mina planer på att lägga mig tidigare och stiga upp tidigare har inte gått så bra. Tänkte att om man sover mer regelbundna tider så kanske jag blir lite piggare. Men jag har väldigt svårt att gå och lägga mig i tid. Särskilt när jag vet att jag är ledig dagen efter och inte har någon särskild tid att passa. Igår la jag mig vid ett tiden och steg upp vi halv ett tiden idag. Hmm det var många timmars sömn det. Men visserligen vaknade jag tidigare men somnade om och sen låg jag nog halv sov någon timme med. Plus att jag nästan somnade till i efermiddags med innan träningen. Tror nästan jag kan sova hur mycket som helst. Konstigt.
Men snart är det sommar o då blir man lite piggare :D

Kommentarer
Postat av: Fia

Duktigt du är som tränat!Själv införskaffade jag mig en orbi för att inte kunna komma med undanflykter med träning.

2009-02-09 @ 22:20:07
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Pampam

Ibland kan jag också sova hur mycket som helst. Jag visste inte heller innan att trötthet kan vara ett symtom på undervikt, men skönt att hitta en orsak, men frågan är om det bara är det som är orsaken till det. Jag tror som dig att när man väl har ett barn att ta hand om så klara man det även om man inte klara av att ta hand om sig för man är trött... Man vill ju sin bebis sitt bästa och sitt eget bästa tycker jag är lätt att lägga på hyllan...

2009-02-12 @ 14:49:24
URL: http://pampam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0