Grattis!


Gissa vad paketen inehåller!

Idag fyller mormor 77 år. Grattis!
Vi var hos henne och lämnade paket och åt lite tårta.

Är väldigt stolt över mig själv. Förut idag tog jag och rensade upp i ett skåp här hemma där vi har allt ifrån verktyg och spikar till kortlekar och tändstickor. Huller om buller.
Jag slängde ut allt, la i smarta "ikea lådor" och sorterade upp saker och ting var för sig. Väldigt bra blev det och jag är välidigt nöjd. Det som jag är mest förvånad över själv är att jag gjorde det så fort. Jag brukar alltid vela hit och dit när jag ska försöka organisera i lådor och liknande. 



(bild googlad)
Mycket smarta förvarings grejjer. vet inte vad de kallas.


Mormors paket innehöll en badborste med skaft. Den har två olika slags "borstar" en på varje sida.
En bok "det var bättre förr"
och en bok till "allt dina vänner trodde dom visste men som faktiskt är fel"

 
(bild googlad)

Kommentarer
Postat av: Pampam

Tack så mycket!

2009-02-26 @ 14:32:15
URL: http://pampam.blogg.se/
Postat av: Lena Svensson

Hej

Tyvärr så vann inte du Tårtljusen, men jag lägger upp en ny tävling idag om en tårtdelare om du vill vara med. ha en bra dag

Kram lena

2009-02-27 @ 08:25:32
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0