Gårdagen

Igår jobbade jag först mellan 7-12. Sen eftersom jag aldrig avbokade tiden på vårdcentralen fick jag ju gå dit, trodde att de skulle  ta blodprov, men nej. Det går inte att ta en fredagseftermiddag klockan tre, för bilen med prover kör kl 14 och de kan inte stå över helgen. Varför bokar hon då in en tid till mig en fredag kl 15? Konstigt. Så nu får jag gå dit en gång till om jag vill ta några prover. Omständigt. Men men får väl ta mig dit en gång till. Så behöver inte Jonas vara orolig sen att jag har någon vitaminbrist eller nåt.

På kvällen var vi på pokerkväll. Vi var nio stycken som spelade så det var skoj =) Spelade två rundor, första var vi inte så många men då kom jag tvåa. Andra kom jag två också och Jonas etta. Men vi spelar inte om mycket pengar. (en hundralapp var) Spelar ju för skojs skull. Sedan skulle några ner till stan. Vi hade tänkt åka hem. Jag skulle jobba nästa dag. Men vi ångrade oss och följde med och  var där tills kl 2 när de stänger.
Tur jag inte började förrens kl 13 idag. Å andra sidan skulle jag ha börjat vid sju skulle jag aldrig följt med.

Men det har gått bra att jobba idag. Så pass väl känner jag mig själv så jag vet att jag orkar jobba även om jag lägger mig sent.  Men nu är jag rätt så trött. Jag jobbar samma tid imorgon. Men har planerat att sova några fler timmar inatt.

Mamma ringde och påminde mig att mormor fyller ju år på onsdag.
Jag har ingen aning om vad jag ska köpa!! Vad ska jag köpa? Så svårt att komma på, äldre männsikor har ju redan allt de behöver och mer därtill.


Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Ja den är toppen. Suss gott

Kram Lena

2009-02-22 @ 23:21:00
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0