Twilight



Wiihii nu har jag äntligen sett filmen också!

Igår kollade vi på filmen Twilight, baserad på boken "Om jag kunde drömma" av Stephenie Meyers som jag läste för ett tag sen och blev helt besatt i.  Den handlar om Bella och Edward som träffas och blir kära, men det är farligt att vara ihop med en vampyr.

Den versionen av filmen vi fick tag på var inte den bästa och kanske hade jag tyckt den var bättre om kvalitén hade varit bättre. Ska köpa filmen sen när den kommer ut.
Hade jag sett filmen innan jag läst böckerna hade jag nog också tyckt att filmen var bättre än vad jag tycker nu. Allting gick så väldigt snabbt i filmen. Men ändå var filmen två timmar tror jag, och det kändes inte som två timmar, så den var ändå rätt så bra. Det går ju egenltigen inte att jämföra böcker och filmer för då blir man alltid besviken på filmen.
Det var en bra film. Jag tänker ju trots allt köpa filmen, och man köper inte en dålig film. 

Den får    av  fem sjärnor.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är en jätte bra film... såg dock filmen innan jag läste böckerna, men jag tyckte det var bra för då föreställde jag mig allt "rätt"!

Ha det så bra! =)

2009-02-24 @ 21:39:45
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Sofia Friberg

Inte mer än tre stjärnor? Så måste ju boken vara jätte bra! =)

2009-03-01 @ 22:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0