Blöt allsång

Vi cyklade till Linné parken det skulle vara allsång där. Det kan väl va lite småtrevligt tänkte vi. Det var mycket folk där. Ganska skönt ute var det ju också, även att inte solen sken. Men Växjövädret sviker aldrig. Efter en liten stund börjar det ösregna. Många står där i kortärmat och tunna byxor. Inklusive jag, hade ingenting annat med mig inte ens en liten kofta. Vi ställde oss först under ett träd som gav lite skydd, sedan sprang vi in i domkyrkan som många andra också hade gjort. Men när vi kom in där såg jag redan ut som om jag hade tagit mig ett dopp i sjön. Vi väntade en stund men det fortsatte regna. När vi gick ut igen så regnade det fortfarande och folkmassan hade krympt. Vi tog våra cyklar och cyklade hem i regnet. Alldeles blöta var vi när vi kom hem igen.
Tycker lite synd om de på scenen som ser allt folk bara försvinna, kan ju inte vara så kul att uppträda då.

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

ja dom är så söta :) Vilken fin papegoja ni har , så spännande :) Ha en go kväll

Kram lena

2009-07-06 @ 23:03:10
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0