Klantigt

Jag insåg nyss ett stort misstag med alla jordgubbarna jag köpte för några dagar sedan och frös in. Vet inte riktgit hur jag tänkte, eller rättare sagt jag tänkte inte. Jag tänkte bara: jordgubbar=gott= bra att ha i frysen.
Så när jag kom hem med dem så slängde jag ju bara in dem i frysen i fryspåsar.
Men nu när jag skulle använda jordgubbarna och göra smoothie insåg jag att jag rensade ju aldrig dem. Och det blir kanske inte så bra om man mixar ner det gröna med. Så nu måste jag ju först tina, sen ta bort det gröna innan jag kan använda dem.
Inte så smart...

Nu ska Wilma och jag kolla på TV, andra avsnittet av beeing human som J har spelat in åt mig =)

Kommentarer
Postat av: K

Haha! Kul med jordgubbarna =P En sådan typisk grej jag också skulle göra! =P Skönt med semester, synd att vädret är lite trist men du verkar ju ha kul planer =)



Jag har inte läst Harry Potter böckerna heller =P

2009-07-13 @ 07:49:50
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/
Postat av: Kinn

Ja tyvärr ser det inte ljust ut.. lika tråkigt väder idag! :(



Jo precis marknader är som samma sak hela tiden. Men de blir nog roligare då lillkillen har blivit lite äldre och tycker det är kul. nu sitter han ju som bara i vagnen och blir uttråkad :P



Ajdå, men tror du de gör nåt om de är lite grönt i? :P kanske smakar lite beskt eller nåt?

Jordgubbssmoothies är bäst! ;)

2009-07-13 @ 10:49:46
URL: http://tyget.blogg.se/
Postat av: ida

ja det var en jäkla tur , lite pinsamt att gå in i kyrkan när alla satt där och lyssnade på prästen som hade börjat prata men , trippade på tårna, hade högklackat så det hade låtit så mkt annars xD

2009-07-13 @ 16:21:20
URL: http://idamariasandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0