Semestertider!

Wihii!! Nu har jag semester!!
Så konstigt det känns. Undra vad jag ska göra de kommande fyra veckorna. Ta det lugnt och vara allmänt lat låter väl som en bra idé?
Jag har funderat ut lite på vad jag vill göra. Jag vill åka till High chaparall, gränna o äta polkagrisar och beroende på väder vill jag nog till Öland och Halmstad igen.
Sen så ska vi väl hem till Jonas föräldrar några dagar, och tydligen är det Östersjöfestivalen nästa vecka. Så kanske ska dit någon dag. Sen så vill jag ju till sommarstugan några dagar med. Hmm undra hur man ska få ihop allt. Men det blir säkert bra.

Men man måste ju....

bild googlad

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) härlig blogg du har!

kika gärna in på min med;

http://annebertelsen.blogg.se

ha en bra kväll!

2009-07-12 @ 22:12:32
Postat av: Kia

Härligt med sommarstuga! Vill också ha! =)

2009-07-13 @ 16:37:35
URL: http://kiaomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0