Vad har du glömt göra idag?

Hihi så glad jag blir. Tydligen är jag inte ensam om att hela tiden glömma bort var jag lagt min plånbok. Trodde att det bara är jag som är så glömsk och slarvig. Men det finns fler än mig, jag läste på aftonbladet att man glömmer ca tre saker per dag som man skulle gjort. Här är de 20 vanligaste hämtat från aftonbladet.se.

Listan: De 20 vanligaste saker vi glömmer

1. Att dricka kaffe/te, som sedan kallnar

2. Var du lagt nycklarna -händer mig med jämna mellanrum

3. Vad du skulle handla - jag har inköpslista

4. Ta ut tvätt ur tvättmaskinen

5. Att ta ut maten ur frysen

6. Ladda mobilen /i Pod

7. Att inte svära inför barnen

8. Fylla på toapapper -händer ofta, men J kommer ihåg det

9. Var du parkerat bilen

10. Vännernas barns födelsedagar

11. Vattna blommor

12. Din ålder -japp

13. Vännernas födelsedagar

14. Spela in ditt favoritprogram

15. Bröd i brödrösten

16. Tacka för senast

17. Vännernas barns namn

18. Köpa mjölk

19. Låsa bilen

20. Var du lagt plånboken -händer hela tiden

Källa National-Lottery/ Daily Express


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0