6 juni


bild googlad

Godmorgon eller godmiddag kanske.
Det är Sveriges nationaldag idag, jag brukar aldrig fira den. Idag ska jag fira den med att gå och jobba :P
Minns jag rätt ska vi på utflykt med två av de boende och vi ska grilla korv. Ser ut att vara ganska fint ute, solen skiner och det hoppas jag att den fortsätter göra i eftermiddag. Undra om nationaldagen räknas som storhelg.

Imorgon är det val. Vilket man inte glömmer bort. På morgonen damp det ner en tidning i brevlådan från vänsterpartiet. Nu plingade det på dörren och det var socialdemokrater som delade ut reklam. Skönt att åka till jobbet så få Jonas ta emot reklam från resten av partierna :P

Dags att äta upp resten av jordgubbarna och göra sig iordning.
Ha en trevlig nationaldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0