Gnällig


bild googlad
Rivjärn - Jamie OliverJag blir så gnällig när jag är sjuk. Stackars Jonas. Tur för honom att jag är sjuk så sällan.
Har haft fullt upp på jobbet idag så då har jag inte hunnit tänka så mycket på att det klias.
Men det klias i halsen! Jag håller på att bli galen. Vet inte hur mycket halstabletter jag har ätit bara ikväll. Känns som om de hjälper en gnutta. Tänkte jag ska dricka lite honungsvatten nu. Jag har stor lust att sticka ner något i halsen och klia med. Det borde uppfinnas en halskliare.
Jag hoppas att jag håller på att bli bättre, får absolut inte bli sjuk i helgen, då blir de inte glada på jobbet. Hade kanske behövt vara hemma och vila hela dagen imorgon. Så blir det inte riktigt, men det blir nog rätt lugnt ändå. Jag kanske är bättre imorgon. *hoppas*

Nu har jag fått gnälla av mig lite =)

Kommentarer
Postat av: Siw

Krya på dig .. Inget roligt att vara sjuk och definitivt inte att vara sjuk en sådan här helg även om man ska arbeta .. Känns inte som att man blir trodd om man sjukskrev sig även om man verkligen var det ..

2009-06-21 @ 10:39:49
URL: http://www.tankspridd.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0