Kastat skräp

Idag har jag varit ledig. Det har varit så härligt väder idag. Vi har varit i sommarstugan med mamma och mormor. Vi tog med oss släpkärran för att kunna slänga massa skräp, och det tog inte lång tid att fylla den. Vi kan fylla den många gånger igen utan problem. Nästa gång kanske vi hyr en stor släpvagn med tak så man får plats med lite mer. Jag träffade på många grodor eller några stycken iaf. Tycker de är ganksa så söta faktiskt. 
Efter att vi hade varit duktiga och jobbat lite hade vi förtjänat lite fika. Påvägen hem såg vi ett litet rådjur, det stog mitt på vägen och tittade. Men det blev rädd för bilen och sprang in i skogen. Så söta de är!
Vi åkte till miljöstationen och sorterade så gott vi kunde. Bildäck tar de inte emot. Tycker jag är lite konstigt.




  










Kommentarer
Postat av: Anonym

intressant blogg!

kolla gärna in min med:

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-23 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0