Promenixat

Idag har jag varit plikttrogen och röstat. Man måste ju utnyttja sin röst, men jag är inte alls insatt men känns ändå som man måste rösta.

Jag har också varit och kollat på ju-jutsugraderingen. Så nu vet vi vad vi har att vänta när vi ska ta vårat bruna bälte. Det var fyra som graderade till brunt idag. De var duktiga och alla klarade sig. Nu måste vi med försöka träna så vi kan gradera senare.

Har varit ute och promenerat med Fia för en stund sen. Skönt att komma ut och rör sig lite och att träffas. Vi såg några fåglar vid sjönn kommer inte på vad de heter. Men de brukar flyta runt på vattnet och gå runt på land med. Det var en mamma och en pappa och deras barn. När jag skulle ta ett kort på dem så började mamman och pappan fräsa åt mig så jag blev lite rädd och vi gick vidare.


Kommentarer
Postat av: annsan_s

Godmorgon. Ha en skön måndag.Kram

2009-06-08 @ 06:11:31
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0