jobbat och är trött

Jaha nu har jag jobbat helgen och idag. Det känns för nu är jag jätte trött. Jobba tre vardagar är inte alls lika jobbigt som att jobb helgen+ en fredag eller måndag. Beror väl på att vi är en personal mindre på helgen, plus att då ska de upp och stå på tippar och grejjer.
Igår var det rätt stressigt på jobbet men det var det värt faktiskt. Vi åkte allihop på "Glad dag" som DHR anordnade. Med mat och fika, underhållning som musik, allsång, trolleri mm. Väldigt trevligt faktiskt. Inte ofta alla fem kan följa med på samma aktivitet.

Förstår inte var förmiddagarna tar vägen. Idag började jag kl 14 men gjorde inget särskilt på förmiddagen. Men ändå fick jag bråttom till jobbet, så lätt att fastna framför datorn. 
Nu är jag iaf ledig en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0