Lördagskvällen i bilder.



1. Annelie och Henrik. 2. jonas. 3. Man kan göra konstverk av snacksen. 4. melodifestivalen såklart. 5. Jag.


6. Jonas. 7. Fin färg! 8 & 9 Han börjar läsa anvädarhandboken till kameran. Tyvärr slutar han efter 30s. Jag som trodde jag hade hittat någon som kunde lära mig. 10. Växjö som lägger rösterna.


11. Julle. 12. J o N. 13. A o H. 14. Jonas ska absolut rösta på den dåliga låten. 15. Så söta de är.

16. gammla skolkataloger. 17.  Batteriet till bilen var urladdat. 18. En till bil. Intresant? 19. Jag o Julle. 20. Om blickar kunde döda. Nej vet inte vad jag tänker på.

21. Pictionary. Jag o N vann! :D 22. Fin bild! 23. C-vitaminer är nyttigt. 24. Tjej trion! 25. Duktig han är som städar innan vi går vidare.

Vi hade en väldigt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0