Lolo

Har suttit och spelat lolo 1. Har ju bestämt mig för att klara hela spelet.
Men jag körde fast på en bana. Sånt är jobbigt. Efter promenaden med fia kunde jag fortfarande inte komma på hur jag skulle göra, fast det kändes som jag va väldigt nära lösningen.
Tillslut tog jag internet till hjälp och sökte på youtube. När man väl vet hur man ska göra så är det ju så självklart och lätt. Men jag gjorde faktiskt rätt så långt som jag kom på den banan.
Nu har jag klarat den banan med och nästa verkade också lite klurig men den kan jag nog lista ut. Men behöver lite mat först. Ska kolla lite på tv med och se om det är något bra.

Kommentarer
Postat av: legenden

Snacka om att fuska

2009-05-14 @ 22:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0