marknad/ trav

I fredags när jag kom hem från jobbet packade vi ihop oss och Wilma och körde ner till olofström. Vi åkte hem till Ricke på kvällen och spelade x-box. Vi var där tills klockan blev sent och vi trötta.

På lördag gick vi på marknaden en liten stund. Jag köpte inget men spelade bort 50 kr på chokladhjul. Jag vet jag hade fått mycket choklad för det, men det är ju inte alls lika roligt att köpa choklad som att vinna det. Visserligen vann jag ju inget men jag kunde ju gjort.
Vi passade på att hälsa på Jonas farmor med.
Sen åkte vi hem till Växjö igen.

Idag har vi varit med kompisar i Tingsryd och kollat på Trav. Jag har aldrig varit på trav förrut. Jag hade ärligt talat inte höga förväntningar, men det var bättre än väntat. När man spelar lite på några hästar så har man ju ett nummer att heja på. Då blir det ju lite roligt och spännande. Så det var faktiskt trevligt. 
Vi vann lite men spelade för lite mer än vi vann.
Jag kan tänka mig att göra om detta någongång.

Ja det var nog helgen i stort sett.

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Morning, tack ska du ha, det är ju så kul att baka :) Ha en toppendag

Kram lena

2009-05-25 @ 07:06:26
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0