Mors dag

Idag var jag nere vid ju-jutsun och kollade på barngraderingar, det jag såg tyckte jag såg bra ut. Barn är ju alltid barn. Det är lite kul att se att man lyckats lära dem något också.

 


Sen åkte jag hem till mamma. Middag och fika. Sen låg jag ute en liten stund och latade mig i hängmattan medan min bror klippte gräset. =)
Kom två små söta hundar på besök med. De var inte så stora och verkade väldigt snälla, så en sån kunde vi kanske ha. Den äter nog inte upp WIlma. =)
Tog en promenad med Jonas ikväll med. Det är ju så skönt ute nu.

 

Wilma sitter på min axel och pratar nu. Hon säger något nytt som jag inte hört henne säga innan. Hon säger "Fin fågel" Fast "Fin" hörs inte så tydligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja riktigt bra!

2009-05-31 @ 22:41:47
Postat av: Stella

*JA riktigt bra!

2009-05-31 @ 22:42:06
URL: http://untamed.webblogg.se/
Postat av: Kia

Tack tack =)

2009-06-01 @ 22:46:02
URL: http://kiaomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0