Det växer =)

Det jag har planterat på balkongen har börjat komma upp nu. =)
Inte allt men endel, och det är ju alltid något.
För att bevisa det har jag tagit lite kort.


Smörgåskrasse


Ärtor


Dill

Det som inte har kommit upp ännu är oregano, mejram, paprikabusken och gräslök. Förhoppningsvis så kommer det också snart.

Jag har tränat ikväll, graderingsträning för fullt nu. Det går så fort, och jag kommer missa många träningar eftersom jag jobbar endel kvällar och folk fyller år med mera med mera. Men det känns rätt bra. Hoppas det kommer gå bra.
Nu ska jag kolla på tv.


Kommentarer
Postat av: Sofia Friberg

Imponerad av dina växter (mina har slutat att växa).. När får jag komma och kolla på din gradering? Kram

2009-05-08 @ 20:10:00
Postat av: Modellen Stella Wedin

Hej!



Snygg blogg!

Ska vi lägga till varandra på bloglovin?



Kram!

2009-05-08 @ 20:14:37
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: Maja.

Tänk om jag ändå hade haft lite gröna fingrar, mina växter dör på en nanosekund:S

2009-05-08 @ 20:17:15
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0