Firat mamma

Grattis mamma!

Idag har jag varit hemma och firat mamma som fyller år. Det va trevligt, äta mumsig mat och jordgubbstårta och träffa familjen. =) Men inte lätt att samla ihop alla på samma gång, men det lyckades ju en stund iaf.

Wilma fick också följa med. Hon ät lite feg men jag tycker inte hon ser rädd ut nu när vi kommer dit. Men hon är lite blyg för hon är väldigt tyst. Sa bara några ord. Men så fort vi kom hem började hon prata på.

Kameran hade jag med mig hem till mamma, men när jag skulle ta kort så upptäckte jag att batteriet var slut. Men nu är det laddat igen.
 
Har tittat lite på talang ikväll.
Och han som kunde räkna hur många bokstäver det var i meningar var ju lite häftig. Sånt är ju konstigt...svårt att förstå hur hans hjärna fungerar.
Sen tycker jag det var lite konstigt att de tjejerna som sjöng, de belv ju nedröstade påväg ut ropar Bert igen. En av tjejerna sjunger och går vidare. Knäppt men kul för henne!
Just det han som pratade som en femåring var ju lite häftig med.

Här kommer två klipp.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0