Wilma 1 år



Igår fyllde Wilma ett år. Vi var på arken och köpte frö så vi passade på att köpa en ny leksak med. Hon tröttnar ju på leksakerna efter ett tag, så man måste byta ut dem med jämna mellanrum och då är det ju bra att ha endel och välja mellan.

Hon har tröttnat på de flesta leksakerna hon har utanför buren med nu så dags att leta upp lite nya. För hittar hon inget intressant så springer hon ju runt ända tills hon hittar något som ser spännande ut. Vilket tyvärr ofta blir Wilma förbjudna saker. Och det är jobbigt att ta bort henne från samma sak om och om igen för hon är envis och vill undersöka färdigt om hittar något kul. Så lättast för mig och Jonas är ju att lägga några saker på bordet som hon få ha, och förhoppningsvis hon tycker är roliga.

Kommentarer
Postat av: Maj

Jag bjöd Wilma på min födelsedag men hon bjöd inte mig...

2009-05-21 @ 20:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0