Julmarknad

Igår var vi på Huseby julmarknad. Det är ju ungefär samma saker varje år, men det är ändå lite kul och mysigt att gå runt och titta lite. Men det var mycket folk, det är lite jobbigt när man måste trängas på endel ställen. Jag kunde ju inte låta bli att dricka glögg och ta en pepparkaka- årets första glögg o pepparkaka. Mums! Egentligen lite för tidigt. Första december får man börja med glögg o pepparkakor och annat som hör julen till enligt mig.
Det följde med en flaska glögg hem, ett par örhänge, snöbolls ljus och en limpa bröd(så slapp vi handla på hemvägen). Hade varit ännu mysigare med julmarknad om det hade varit snö ute, men det är det aldrig känns det som. Julmarknaderna är för tidiga och snön sen...kanske?

Nu har jag blivit lite förkyld, men jag hoppas att det inte blir värre och försvinner fort. Optimist? Ska iallafall gå och lägga mig nu och försöka sova bort förkylningen.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Siw

Vill också på julmarknad .. Men blir väl inget i år heller för vår del antar jag .. Tror jag jobbar varje gång det är något här omkring med rimligt avstånd

2009-11-19 @ 20:09:56
URL: http://www.tankspridd.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0