Malmö

Igår var vi i Malmö och virrade runt lite. Vi körde ganska tidigt hemifrån så var vi där vid halvelva tiden. Gick runt i lite affärer lite här och där. Men jag vet inte var all tid tog vägen egentligen, det gick väldigt snabbt.
Jag köpte inte så mycket.

Sedan när vi letade efter ett köpcentrum så råkade vi hitta Panduro outlet, där ville jag ju såklart gå in och kika. Kom förstås inte ut tomhänt, utan råkade ju handla lite där med.

Vi var i en arken butik och det utbudet där var ju såklart större än utbudet i samma affär här. Så då passade vi på att köpa lite nya leksaker till Wilma. Bortskämd fågel. Vi hittade också en annan sorts pellets som jag inte sett innan.
Vi köpte ett paket, för Wilma har slutat äta av den sort som hon får nu, så hoppas hon tycker dessa är goda.

Vi var också inne en liten snabbis på det nyöppnade ikeavaruhuset och så passade vi på att äta där med.

Sedan körde vi till Lund och hälsade på Jonas bror. Nu har de kommit på ett nytt litet projekt att syssla med. Jag hoppas att det kommer gå bra, annars är inte det hela världen. Men jag tycker de brukar vara rätt bra på att komma på och starta, men brukar inte bli så mycket av det sen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0