Äntligen helg snart!

Ja nu är det snart helg och jag är för engångs skull ledig. Bara morgondagen att jobba också, då har jag jobbat många dagar i rad, närmare bestämt 11, eller tio, kanske inte kan räkna med Malmöresan som vi gjorde med jobbet. Men då var man ju borta hela dagen med så.

I tisdags var vi i malmö på studiebesök på en daglig verksamhet som heter Safiren. Verkligen fint, och massa bra och roliga saker hade de. Där skulle jag vilja jobba. På kvällen var vi ute och åt och hade det trevligt, innan vi tog tåget hem igen.

Angående tapetseringen så är den färdig nu, det blev färdigt i måndags. Jag tycker det blev bra med de tapeterna vi valde, blev inte så mörkt som jag var lite rädd för att det skulle bli.
Däremot tycker jag inte det ser särskilt proffsigt ut. Det syns tydligt var de har överlappat tapeterna. Skulle jag ha ett hus skulle jag inte anlita Hagbloms till att göra något där.

Köket är nästan färdigt det är bara skåpsluckor och lådorna som vi väntar på. Men det är inte så farligt nu kan vi ju vara i köket som vanligt igen.

Dags för en liten matbit och tv. Sen blir det till att gå och lägga sig så att jag orka stiga upp imorgon med. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0