Tapetseringen

Liten uppdatering. De gjorde inte färdigt varken i vardagsrummet eller i köket i fredags. Så vi fick ha det lika rörigt över hela helgen. Lite småjobbigt, men jag har jobbat hela helgen, så jag har egentligen inte haft så ont av det. Men Jonas saknade sin dator så han rotade fram den från all plats så den har han kunnat använda.
Nu är de här igen och de sa att vardagsrummet skulle bli färdigt idag. Det låter ju bra. Hoppas det blir bra.
Jag ska snart till jobbet. Så ikväll när jag kommer hem vid tio tiden får vi väl flytta tillbaka lite grejjer.

Det som jag inte riktigt tyckte om var att de hade tagit bort ett eluttag och lämnat det så helt öppet hela helgen. Det är väl mycket ström i sånna uttag. Därför har inte vågat ha Wilma i köket.

Nu ska jag till jobbet igen om en liten stund. Sjunde dagen på raken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0