Hur hamnade vi där?

Idag råkade vi hamna på ikea, ingen aning om hur det gick till ;)
Vi bestämde oss för att köra dit och kika lite, jag var ute efter en trådback(heter det så?). Vi har redan en men jag såg en bättre i ikea katalogen med en bräda överst, då får man ju en "hylla" till att ställa saker på.
Men sen kom vi på att man behöver ju inte köpa en helt ny utan bara själva brädan. Så det gjorde vi. 
Jag köpte också en brödform, jag har aldrig bakat bröd förrut men får väl göra det nu. Sedan köpte vi några plastlådor att lägga alla Wilmas grejjer i. Men jag är väldigt stolt över mig själv att jag inte gick och plockade på mig massa annat som jag inte behöver, utan köpte faktiskt bara de tre sakerna. Det är ju alltid kul att gå och titta =)

När vi kom hem igen så träffade jag Fia. Vi tog en promenad sen gick vi hem och spelade lite kort och pratade. Alltid trevligt, tyvärr blir det inte att man ses så jätte ofta trots att vi bor så nära. Men vi brukar ha väldigt dålig timing och alltid jobba omvarandra.

Imorgon ska jag jobba igen. Men inte så länge. På eftermiddagen har Jonas planerat något men jag har ingen aning om vad, och han vill inte berätta heller. Jag är nyfiken. Skulle gissa på mat och bio eller något sånt, men jag vet inte. Inte har jag fått några ledtrådar heller. Så får se vad det blir för något. 

Dags för sängen, natti natti

Kommentarer
Postat av: Siw

ÍKEA som äe så roligt att gå i och det är väldigt lätt att man får mer med sig mer hem än vad man hade tänkt sig från börjar .. Samma sak gäller när man är på GeKås ..

2009-09-18 @ 14:45:14
URL: http://www.tankspridd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0