köket okuperat...

Jag gick in i köket och satte på tevatten, gick ut, tänkte gå tillbaka till köket och göra mackor. Men då hade köket blivit okuperat av Jonas.
Jag fick stränga order om att jag inte får komma in. Undrar vad han gör. Jag hoppas ju att det är något ätbart för jag är hungrig. Han påstod dessutom nyss att vi inte har något ätbart hemma.
Men det är väl bara att vänta och se.

Får väl fortsätta kolla på tv nu och så får jag väl se när jag får komma in i köket igen.
Kollar på Roast på Berns. Tycker de är lite för taskiga, undrar om komikerna själva tycker det är kul eller inte.
Nu börjar det igen.


Resultatet blev...
Nybakade scones. Mums!! Det var gott. =)
Nu ska jag sova.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0