öppet hus

Idag var det öppet hus på Ingelstads naturbruksgymnasium. M som jag har tränat mycket med ringde till mig och sa det. Han jobbar där så han sa om du kommer hit ska du köra traktor. Haha tänkte jag.
Men vi körde dit. Vi kollade på de små söta smådjuren och fåglarna såklart. Fåglar är häftiga djur tycker jag. Jag vill ha en stor voljär med undulater och kanske någon större fågel med. Men först kanske jag vill ha en kompis till Wilma.
Sedan gick vi bort till traktorerna och jag fick köra. Men jag behövde ju bara styra så det var ju ingen konst. Värre hade det nog varit om jag skulle behövt ha koll på fler spakar.
 


Kommentarer
Postat av: Youth Novels by Sariiii

tack så mycket! :)

allt bra med dig idag?

2009-09-26 @ 19:50:02
URL: http://sariiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0