Schema!

Nu har jag fått mitt nya schema!
Tycker det verkar ganska okej. Men det vet man ju egentligen inte förrens man har jobbat igenom hela schemat en gång. Det kan säkert bli lite mer förändringar ifall folk tycker det är konstigt på vissa ställen.
Någon vecka ser lyxig ut medan en annan ser lite tuffare ut men det jämnar nog ut sig då.
Min fyra dagars ledighet försvann ju men något annat hade jag inte räknat med heller när jag ska jobba heltid. Däremot har man ju några gånger då man är ledig fre, lör, sön. Och vara ledig tre dagar i rad är ju inte fy skam det heller =)
Så förhoppningsvis blir det nog bra. =)


Kommentarer
Postat av: Siw

på förra schemat som vi och för sig föortfarande jobbar på försökte vi också få till det så att när de flesta gångerna vi var/är ledig helgen så är vi lediga fre-sön - Himla gott och då känns det verkligen som att man är ledig .. Värre schema blir det framöver på det nya schemat som börjar 1 oktober .. Men man får väl prova och se om et fungerar helt enkelt ..

2009-09-16 @ 07:14:05
URL: http://www.tankspridd.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0