Grattis!

Grattis älskling på födelsedagen!!!

Idag fyller Jonas år. Hans föräldrar har varit här och vi har firat honom lite. Vi gjorde lassange till middag, det var gott längesen jag åt.
Vi åkte bort till citygross och tittade lite. Lite kul att kika runt, de har ju lite allt möjligt där.
Sen kom min mamma och mormor och gjorde oss sällskap till fikat. Det blev daimtårta till fika som jag hade bakat igår.

Mormor är alltid lika fascinerad över vår fågel som pratar massa och hon lyssnar på allt hon säger. Själv är jag så van nu så jag hör henne inte förrens mormor frågar " vad sa hon nu?" När hon säger något som antagligen inte är ett "människo-ord".

Vi var ute på en liten promenad ikväll, det var ruggigt ute märks att det börjar bli höst. Men det är mysigt med höst också. Så jag är inte så ledsen för att sommaren är slut.  

Ikväll har jag pärlat lite. Få se när den där duken blir färdig. Var ju evigheter sen jag började med den.
Men nu är det inte så mycket kvar. Bara man sätter sig med det så går det egentligen fort att få den klar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0