Mopeden fixad

Hemma igen efter en helg i olofström.
Mopeden är fixad, jag tackar för hjälpen det hade vi aldrig fixat själva.

Promenader i skogen har det också blivit. Det blev lite blött en av gångerna det började regna och åska. Lite kantareller har vi hittat.

Vi hann också träffa kompisarna och spela biljard. R hade till och med kopplat in segat så vi spelade worms. Det var häftigt men svårt... inte som att spela det på datorn som jag brukade göra mycket när jag var yngre.
 

Idag skyndade vi oss hem för jag skulle på möte. När jag kom dit var det bara en till där, och han sa att det var inställt. Retfullt! Då hade vi ju inte behövt ha så bråttom.

Trevlig helg. Imorgon är det måndag igen och lång dag men det kommer nog bli rätt så lyxigt ändå på jobbet.

Fin svamp som jag hittade, men den är säkert inte ätlig.

 

 


Kommentarer
Postat av: Siw

Kan tänka mig att det är gott att få tillbaka mopeden fungerande som den skulle

2010-09-01 @ 20:21:24
URL: http://www.tankspridd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0