Varsågod och sitt



Det är kallt!!! Riktigt kallt! Men det har väl ingen missat. -23 visar min dator att det är i växjö nu.
Bara den lilla korta biten mellan bussen och jobbet hann jag bli kall. Samma när jag skulle hem, mellan busshållsplatsen och hem, det tar typ 3 min att gå och ändå hinner man börja frysa och bli kall.

Snön stör mig inte så mycket, det är ju jättefint ute. Visserligen behövs det inte mer snö nu, finns tillräckligt.

Idag har jag haft som jag kallar det en lyxtur på jobbet. Har bara jobbat fyra timmar och det har varit lugnt så jag har kunnat göra bra saker utan att stressa. 

Innan jobbet hann jag hälsa på Fia en stund med. Så himla bra när man bor så nära varandra. Dessutom har jag faktiskt hunnit få en heldel gjort här hemma, och vi tog en lång sovmorogn idag. Med andra ord en bra dag :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0