2010

Tänka sig att det nu är år 2010. Tiden går fortare och fortare ju äldre man blir tycker jag.
Imorgon fyller jag 25 år...inte klokt. Då är jag ju snart gammal ;) Eller vuxen iaf... om jag nu någonsin blir vuxen..det tror jag inte men vem vet.

Igårkväll var vi hos ett par kompisar i Älmhult. Vi åt god mat, umgicks, spelade lite spel och hade det trevligt. Vi gick iväg till några andra ett litet tag med gick sedan tillbaka innan tolvslaget till deras hund. De har en söt liten hund, den ser ut som en björn jätte söt. Tycker den var i lagom storlek nu, men den är bara valp och ska bli mycket större.
Vi sov över hos dem med för att slippa köra hem mitt i natten. Men vi kom iväg sent idag så vi var nog inte hemma förrens vid fem tiden.

Vi var ju och hämtade Wilma innan vi körde hem med, mamma har passat henne. Hon hade varit snäll sa mamma och Wilma hade inte blivit rädd för fyrverkerierna så det är ju bra.

Inga nyårslöften har jag gett, lika bra det så slipper jag bryta dem sen.

God fortsättning! 

Kommentarer
Postat av: Siw

Grattis på den stora dagen och hoppas att den bli bra ..

2010-01-02 @ 10:04:11
URL: http://www.tankspridd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0